poniedziałek, 7 maja 2012

I znowu Tofik

Napisała: Natalia

   Witajcie kochani. Przepraszam was, że tak długo z tym zwlekałam, ale mam malutkie kotki i rozumiecie, że musiałam się nimi zająć (może kiedyś dodam kilka ich zdjęć). Dzisiaj pokaże wam kolejną porcje zdjęć z Tofikiem. Bawiłyśmy się (ja i Gabi)  tu z nim jego ulubioną piłeczką, trochę a raczej bardzo zniszczoną =). Niektóre z nich są trochą nieostre (znajdziecie je w czytaj więcej) ale tak mi się podobały... że po prostu musiałam. To na pewno nie ostatnie jego zdjęcia, może kiedyś udami się to powtórzyć robiąc wyraźniejsze =). No, ale już nie zanudzam i dodaje zdjęcia.



 To przed ostatnie zdjęcie musiałam uciąć bo było widać człowieka =).

To są te 2 nieostre zdjęcia. Szczególnie szkoda mi tego pierwszego bo wyszłoby naprawdę ciekawie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz